Тэгш байдлын тухай хангалттай л ярьж хэлж бичдэг. Эхнээсээ авахуулаад л асуудлууд ар араасаа ундарна… сурагчийн форм комунизмын нэг хэлбэр гэж үздэг хэсэг байхад зарим нь бусдад ялгарах , гадуурхах нөхцөлийг олгодоггүй тэгш байдлыг бий болгодог гэж үзэцгээнэ. Хуучинсаг үзэлтэй миний хувьд сурагчийн хувцсаар жигдрэхийг илүүд үздэг. Угаасаа баян хоосны ялгаа гардаггүй гээд тоочоод байвал дуусахгүй ашигтай тал олон бий. Магад өөрөө өмсөж өссөн болоод тэр байж ч болох юм. энэ ч яахав гол зүйлдээ оръё
Малчдыг бараг бүх татвараас чөлөөлчихсөн. Дээрээс нь ямаа өөр юу юунд ч билээ ноолуур энэ тэрд нь баахан нөхөн олговор баталчихсан. Хотынхны дийлэнхийн хувьд энэ бол шууд тэгш биш хандаж байгаа хэлбэр мөнөөсөө мөн.. Бидний нийтлэг эрх ашигт нийцсэн хууль гэж байхаа больсон өнөө цагт зөвхөн хотод амьдарч байгаагынхаа төлөө ялгаварлагдан малчдын адил татвараас чөлөөгдөгдөхгүй гэдэг нь ёстой утгагүй. энгийнээр хэлэхэд адилхан бүгд амьдрах гээд зүтгэж байхад заримыг нь татвараас чөлөөлөөд, хөнгөлөлт өгөөд заримыг нь үүнд хамруулахгүй байгаад байдаг.
Эцсийн эцэст малчид ч амьдарч хөдөлмөрлөж байгаа, хотод байгаа таксины жолооч, аж ахуй эрхлэгч нэгэн ч амьдарч хөдөлмөрлөж байгаа. Гэтэл ингээд нэгэнд давуу байдал, “буяны үйл”-ийг Авсtралийн абрегеничүүдийн нэгэн адил бөөциийлөөд олгоод байдаг. /Тэд нь мөхөөд дуусч байгаа/. Цас орлоо өвс өг,. малгүй боллоо мал өг л гэнэ. Салхинд туугдлаа нөхөн олговор өг, гэр өг л гэнэ. Нөгөө хүний төлөө амьдарч байгаа юм шиг хэв маягт бялхуулаад л... Халамжийн нийгэм, хангамжийн нийгэм өөрөө хүмүүсийн амьдрах чадварт сөргөөр нөлөөлдөг нь ч ойлгомжтой.Малчдыг бараг бүх татвараас чөлөөлчихсөн. Дээрээс нь ямаа өөр юу юунд ч билээ ноолуур энэ тэрд нь баахан нөхөн олговор баталчихсан. Хотынхны дийлэнхийн хувьд энэ бол шууд тэгш биш хандаж байгаа хэлбэр мөнөөсөө мөн.. Бидний нийтлэг эрх ашигт нийцсэн хууль гэж байхаа больсон өнөө цагт зөвхөн хотод амьдарч байгаагынхаа төлөө ялгаварлагдан малчдын адил татвараас чөлөөгдөгдөхгүй гэдэг нь ёстой утгагүй. энгийнээр хэлэхэд адилхан бүгд амьдрах гээд зүтгэж байхад заримыг нь татвараас чөлөөлөөд, хөнгөлөлт өгөөд заримыг нь үүнд хамруулахгүй байгаад байдаг.
Ерөөс хэлэх гээд байгаа санаа маань би ийм зүйлд дургүй. Малчид ч, ажилчин ч, гуталчин, аж ахуй эрхлэгч бүгд л нэгэн адил байх ёстой. Эцсийн эцэст хөдөөнөөс олон нөхөр их хуралд сонгогдогийнхоо төлөө малчидыг бусдаас дээгүүр тавьж тэднийг “сул дорой болгодог” хууль гаргадаг, түүнийгээ ахиж модон гоё сийлбэртэй ширээний ард суух гарах арга хэрэгсэл болгодог нь төвөгтэй ... Хотоос сонгогддог хэд нь цөөхөн байхаар арга байж уу.
Atriin аян л гэнэ. Хувиараа тариа тарьж байгаа нэгэн улсаас мөнгө нэхэж татаас авна. Машин тэрэг оюутан цэрэг нэхнэ. Коммунизм капитализмийн эрлийз болцон улсад яадаг ч юм билээ.
Ерөөсөө мал малладаг юм бил үү дээ. Костюм пиджакаа тайлж хаяад урт нударгатай дээл өмсөөд, бааварласан шигээ байраа зарж аваад хөдөө гардаг юм бил үү дээ. Сенаторуудынхаа ачаар малынхаа чихэнд чипс зүүчихээд өөрийнхөө чихэнд IPOD зүүчихээд онлайнаар малаа хянасан шигээ нэг хоёр хөнгөлөлт, татвараас чөлөөлөгдсөн шигээ сууж байдаг ч юм бил үү. Аягүй бол лаа бариад нусаа хамартаа наачихдаг юм болов уу. Өглөө босч мал хариулна гэдэг л лөөлөө биз дээ. Өвөл нь гэртээ хөлдүүс болчих байлгүй. Ядаж байхад нөгөө нүд үзүүрлээд байдаг gmobile хаана ч барьдаг сурагтай байна лээ. Мессенжерээ шалгасан шигээ намаржаан дээрээ суувал чиг ...
Bonus; Барьцах ч утгагүй ч тэгш эрх үүнийг зохицуулдаг. Уг нь үнэнийг хэлэхэд хөдөө орон нутагт ажиллаж хөдөлмөрлөх боломж олдвол явна л гэж боддог юм. Хаана ч ялгаа юу байхав дээ. Хүний хүүхдэд юм заагаад өөрийгөө хөгжүүлэх боломж хэзээд байх... гадаад явна сурна , маайаар том мэдлэгтэй болон гээд бусдыг дууриагаад утгагүй. Тэгсэн тэгээгүй орон нутагт залуус бидний туслалцаа зөндөө бий. Шууданд нь ороод долоо хоногт нэг удаа блогоо бичээд байж болох байлгүй.. .
Обдоо.